這2天無聊
上網看今年在香港撥出的港劇
談情說案,整整24集,將它看完
還不錯看

無聊,想唱歌
找找電腦儲存的歌來聽聽
這是一首老歌了
粉愛這首歌
為啥勒?
粉久以前喜歡這首歌時
沒有那麼多的想法
但現在年紀有了
經歷多了,感受多了
這首歌有不同的感覺了
你勒?聽了有啥感覺勒?

25 Minutes

After sometimes I've finally made up my mind
我終於下定了決心
She is the girl and I really want to make her mine
她就是那個我想要與她白頭偕老的女子
I'm searching everywhere to find her again
我四處搜尋她的身影 希望能再次找到她
To tell her I love her
並告訴她我愛她

And I'm sorry 'bout the things I've done
對於我之前所做過的一切 真的非常抱歉
I find her standing in front of the church
我發現她正站在教堂前面
The only place in town where I didn't search
那是鎮上唯一沒有尋找的地方
She looks so happy in her weddingdress
身著婚紗 看起來非常開心
But she's crying while she's saying this
但是當她說這些話的時候卻哭了

* CHORUS : Boy I missed your kisses all the time but
嘿 我一直很懷念你的吻
This is twentyfive minutes too late
但是一切都太遲了 僅僅只有25分鐘
Though travelled so far
雖然你漂泊這麼遠
Boy I'm sorry you are
但是很抱歉
Twentyfive minutes too late
你遲了25分鐘

Against the wind I'm going home again
迎著風 我回到家
Wishing me back to time when we were more than friends
希望找回那不只是朋友的時光
But I still see her in front of the church
但是我眼前浮現的仍然是她站在教堂前面
The only place in town where I didn't search
鎮上我唯一沒有尋找的地方
She looked so happy in her weddingdress
身著婚紗 看起來非常開心
But she's cried while she was saying this
但是當她說這些話的時候卻哭了

* REPEAT CHORUS

Out in the streets
Places where hungry hearts have nothing to eat
走在街上 我飢渴望的心找不到依靠
Inside my head still I can hear the words she said
腦中還迴蕩著她的話語

* REPEAT CHORUS (X2)

I can still hear her say
耳邊彷彿依舊聽到她在說 ……

歌詞內容來源:Yahoo知識
Youtube http://www.youtube.com/watch?v=9Pjo0k1rn2g&feature=fvst

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kate Chan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()