前一陣子在第四台看慾望城市電影版
喜歡她們四個人一起站在舞台上唱的一首歌
今天上班開車時,電台也撥這首歌
星期五早上聽自己愛的歌,讚ㄟ

I am woman, hear me roar, 我是女人,聽聽我的怒吼
In numbers too big to ignore. 我再也按捺不住
And I know too much to go back an’ pretend. 我知道得太多,再也不能視若無睹
‘cause I’ve heard it all before, 因為這些從前早就聽過
And I’ve been down there on the floor. 我曾被打壓欺凌
No one’s ever gonna keep me down again. 再也沒有人可以壓制住我

Oh yes, I am wIse. 沒錯,我有智慧
But it’s wisdom born of pain 但那是從痛苦中得到的智慧
Yes, I’ve paid the price 我已付出代價
But look how much I gained 但我究竟得到了多少
If I have to, I can do anything 如果有必要,我什麼都能做
I am strong(strong) 我很堅強
I am invincible (invincible) 永遠擊不倒
I am woman. 我是女人

I am woman watch me grow 我是女人,看看我的成長
See me standing toe to toe 看我昂首挺立
As I spread my lovin’ arms across the land 當我敞開愛的胸懷橫越大地
But I’m still an embryo 但現在的我仍在萌芽階段
With a long long way to go 還有一段漫長的路要走
Until I make my brother understand 直到我的弟兄們都明白為止

Oh yes, I am wise. 沒錯,我有智慧
But It’s wisdom born of pain. 但那是從痛苦中得到的智慧
Yes, I’ve paid the price 我已付出代價
But look how much I gained 但我究竟得到了多少
If I have to I can face anything 如果有必要,我可以面對一切
I am strong (strong) 我很堅強
I am invincible (invincible)永遠擊不倒
I am strong (strong)我很堅強
I am invincible (invincible)永遠擊不倒

I am woman 我是女人


歌詞來源:Yahoo知識
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=zZpSjH4Mrik

arrow
arrow
    全站熱搜

    Kate Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()